Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Έκοψε και ο ΠΟΣΚ την πίτα του. Από τον Σπύρο Δημαρά

Ένας σοβαρός σύλλογος συνήθως κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα του  κατά τον Μάρτη Απρίλη και φωνάζει και κανέναν επίσημο της περιοχής (βουλευτή, δήμαρχο) να βγάλει κάποιον ψευδολόγο που να λέει τι καλοί που είστε και του χρόνου όλοι μαζί κλπ. Η δικιά μας πίτα κόπηκε στις 20 γενάρη και δεν κλήθηκε κανένας επίσημος. Ή δεν είμαστε σοβαρός σύλλογος ή παραείμαστε σοβαροί . Αν η συγκέντρωση για τον αι Βασίλη ήταν φασαριόζικη και με έντονη εξωστρέφεια η κοπή της πίτας ήταν...
περισσότερο φιλική και χωριάτικη. Η προσέλευση των χωριανών ικανοποιητική. Μαζευτήκαμε κουβεντιάσαμε σε παρέες και όλοι  μαζί, κάτι ανάμεσα σε οικογένεια και παρέα. Θα φανεί λίγο τραβηγμένο , και μάλλον είναι ,αλλά μου θύμισε κάτι μαζώξεις που γινότανε στον ξέφλο ή όταν αρμαθιάζανε τον καπνό. Την πίτα την έκοψε ο πρόεδρος ο οποίος παραδόξως δεν μίλησε πολύ. Ίσως γιατί δεν υπήρχε μικρόφωνο. Το φλουρί βρέθηκε στο κομμάτι που προοριζόταν για τον σύλλογο. Υπήρχε και μια δεύτερη ανεπίσημη πίτα που ήταν περισσότερο τούρτα και προοριζόταν για τα παιδιά αλλά τιμήθηκε δεόντως και από τους μεγάλους (ιδιαίτερα από αυτούς που δεν φοβόντουσαν το ζάχαρο).  Και αυτή είχε φλουρί που το βρήκε ο Γιωργολουκάς του Βασίλη. Δηλώνω ότι δεν έχω προσωπική άποψη για τη νοστιμιά της τούρτας και ης βασιλόπιτας αλλά από πληροφορίες πρέπει να ήταν πολύ  καλές. Οι σταθεροί μου αναγνώστες σ ατό το σημείο θα ανησυχήσουν για την υγεία μου μετά από την παραπάνω δήλωση. Αγαπημένοι μου φίλοι μην ανησυχείτε Είμαι καλά Για περίπου όλα υπάρχει μια εξήγηση. Δεν έφαγα από  τις γιορτινές πίτες γιατί υπήρχε μια λαχανόπιτα και μια κιμαδόπιτα  άλλο πράμα. Να τρώει η μάνα και του παιδιού να μην δίνει. Η Νέλη ζωγράφισε και πάλι έστω και αν για πίτα Σταυράτικη ήταν ελαφρώς πιο λεπτή από τις συνηθισμένες. Ευχάριστη έκπληξη η Νίκη Κίτσου με την κιμαδόπιτά της . Σταθερή αξία η Αθανασία με την βασιλόπιτα της. Σ αυτό το σημείο πρέπει να καταγγείλω τον Κώστα τον Τσακτσίρα και τον Κωτσολάκκα. Τον μεν πρώτο γιατί οι επισκέψεις του στον δίσκο με την λαχανόπιτα ήταν πιο συχνές από ότι ήθελα να είναι και τον δεύτερο γιατί φτάνοντας με καθυστέρηση και μη βρίσκοντας άλλη πίτα την έπεσε στην καβάτζα μου στερώντας μου  τα μισά από τα κομμάτια που με κόπο είχα κρύψει. Η σχέση μου με την τεχνολογία δεν μου επιτρέπει να επισυνάψω φωτογραφίες και βίντεο ,αλλά ξέρω ότι κυκλοφορούν κάτι τέτοια στο φεισμπούκι , στο σάιτ της αδελφότητας και στο http://www.kourentagate.blogspot.gr. Επόμενη εκδήλωση θα είναι μάλλον η Χαλαούζια. Ζητάμε την βοήθεια όλων για την καλύτερη οργάνωση της. Δεκτές ιδέες αλλά κυρίως προσφορές ιδιαίτερα αν αυτές είναι οικονομικές


Σπύρος Δημαράς               
-->

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΟΥΝΙΑΔΕ Η ΠΕΝΑ ΣΟΥ ΣΚΙΖΕΙ....
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟ ΣΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΣΟΥ....ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ.....ΓΚΕΛΕΜΠΙΑ Νο. 12 ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ...ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΟΥΛΟ.
    μιχαλης πετρακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή