Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Ο ΠΑΣ Γιάννινα προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας του με το Νίκο Κοροβέση έως το 2017

Την ώρα που το όνομά του «παίζει» έντονα για τον Παναθηναϊκό, ο ΠΑΣ Γιάννινα προχώρησε στην επέκταση της συνεργασίας του με το Νίκο Κοροβέση έως το 2017.Με την κίνηση αυτή οι Γιαννιώτες φανερώνουν τις προθέσεις τους να μην αποδυναμώσουν το ποδοσφαιρικό τμήνα, ενόψει, μάλιστα, και της ευρωπαϊκής συμμετοχής τους στο Γιουρόπα Λιγκ.Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής Νίκος Κοροβέσης, υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2017».Ο νεαρός επιθετικός έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις στην ιστοσελίδα του ΠΑΣ: «Είμαι χαρούμενος που ανανέωσα το συμβόλαιο μου με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, την τεχνική ηγεσία και όλους τους ανθρώπους της ομάδας μου, για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και μου έκαναν την πρόταση, πριν ακόμη λήξει το συμβόλαιο μου, να συνεχίσω να βρίσκομαι στην ομάδα και τα επόμενα χρόνια. Υπόσχομαι τόσο σε αυτούς όσο και στους φιλάθλους μας ότι θα προσπαθώ πάντα να βελτιώνομαι και να βοηθώ με όλες μου δυνάμεις την ομάδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου